Pronađi odgovor

Najčešća pitanja i odgovori

Kako mogu poručiti?

Naše proizvode možeš poručiti kao gost, ili registrovan korisnik. Potrebno je da odabereš proizvode, ubaciš u korpu, i ostaviš potpune podatke kako bi porudžbina bila kompletna, a mi ćemo se potruditi da ti paket stigne u što kraćem roku: porudžbine primljene do 12h će biti otpremljene istog dana (osim u slučaju velikih gužvi), porudžbine primljene nakon 12h otpremaju se narednog radnog dana.

Gde se nalazi moj paket?

Status svog paketa možeš provjeriti tako što možete nas kontaktirati na +38765061065 a mi ćemo Vam proslijediti br posiljke i možete kontaktirati brzu poštu na 1311 ili da mi to uradimo za Vas. 

Da li postoji dostava "danas-za-danas"?

Nažalost ne. Kurirskim službama nismo u mogućnosti da šaljemo po principu "danas-za-danas".

Koji su načini plaćanja?

Postoje dva načina da platiš svoj paket, kuriru pri preuzimanju paketa, ili uplatom na račun prie slanja paketa.

U slučaju uplate na račun, paket se šalje nakon što se uplata evidentira. Ukoliko ti je hitno, uvijk nam možeš poslati dokaz o uplati putem neke od naših društvenih mreža: viber,  instagram..

Šta da radim ukoliko primim oštećen paket ili je sadržaj u paketu oštećen?

Prilikom prijema paketa dobro obratite pažnju na stanje samog paketa i proizvoda koji se nalaze unutra. U takvom slučaju i u slučaju oštećenja proizvoda unutra, molimo da nas odmah kontaktirate na +38765061065 (viber, instagram) , najkasnije u roku od 1h od prijema paketa, jer brza pošta ne uvažava nakon toga reklamaciju, a kako bismo mi blagovremeno mogli da reagujemo i bili u mogućnosti da te proizvode zamjenimo ili vratimo novac.

Da li mogu da vratim ili zamijenim proizvode naručene online?

Proizvode je moguće vratiti u roku od 7 dana, SAMO ukoliko nisu otvarani i nisu korišćeni. Ukoliko jesu, nažalost povrat proizvoda ne možemo da prihvatimo. Proizvode možeš zamijeniti proizvodom iz iste cjenovne kategorije ili možeš vratiti cjelokupnu porudžbinu, i iznos će biti refundiran odmah po prijemu. Poštarinu snosi kupac za zamjenu proizvoda, i u slučaju vraćanja gotovine snosi kupac. Bilo da želiš zamjenu ili odustaješ od porudžbine, potrebno je da nas kontaktiraš na +38765061065 . Nakon provjere svih proizvoda, kontaktiraćemo te radi daljih akcija.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Naravno! Ukoliko se iz bilo kog razloga predomisliš, i želiš da otkažeš svoju porudžbinu, u što kraćem roku nas kontaktiraj kako bismo stopirali ili otkazali proces pakovanja.

Ako imaš pitanje...

Kontaktiraj nas

Planet Nails d.o.o
Brčko Distrikt BiH
Njegoševa 20,
JIB: 600520340000

Telefon: +38766390145
Email: info@onlynails.ba